ZARZĄDZANIE STRESEM - warsztaty
Termin: 11 - 12 stycznia 2007 r.
Miejsce: Hotel NOVOTEL, ul. Marszałkowska 94/98, Warszawa
Cena: do 22.12.2006r. - 1690 zł, od 23.12.2006r. - 1890
pobierz zgłoszenie

MATERIAŁ ARCHIWALNY

"Pozytywne nastawienie sprawi,
że stres nas nie zdominuje i unikniemy błędów z tym związanych.
Ponadto nasze pozytywne nastawienie udzieli się innym,
zwiększając szansę sukcesu nawet w przypadku naszych potknięć."

  • Jak skutecznie działać w sytuacjach trudnych i stresowych?
  • W jaki sposób panować nad własnymi i cudzymi emocjami?
  • Jak redukować stres?
  • Kiedy i jak zarządzać własnym stresem?
  • Jak rozwijać w sobie odporność na stres?
Korzyści dla uczestników szkolenia:
  • świadome rozpoznawanie przyczyn i objawów stresu
  • diagnoza własnego stylu reakcji na stres
  • umiejętność określenia typów osobowości podatnych na stres
  • stosowanie w praktyce skutecznych technik redukowania stresu
  • postępowanie w sytuacjach pod presją stresu
  • kontrolowanie indywidualnych zachowań w sytuacjach trudnych i stresowych
  • podniesienie własnej odporności na stres


Techniki stosowane podczas szkolenia:

  • mini-wykłady
  • ćwiczenia w parach / grupach
  • dyskusje
  • studium przypadku - casy
  • odgrywanie scenek
  • scenki z użyciem kamery + video feed back
  • gry / zabawy tzw. „energezytery”


PROGRAM RAMOWY

I i II DZIEŃ SZKOLENIA
1. Piguła teorii o stresie, bez której „ani rusz”!
2. Źródła stresu
3. Narzędzia merytoryczne, które pozwolą nam łatwiej rozprawić się ze stresem
4. Zapobieganie i „łapanie byka za rogi”, czyli STRES: zanim przyjdzie
i gdy już nas dopadł
5. Narzędzia - techniki, które pozwolą nam łatwiej rozprawić się ze stresem


PROWADZĄCY
Absolwent wydziału Ekonomii i Socjologii Uniwersytetu Gdańskiego. W czasie studiów Prezes Naukowego Koła Socjologicznego Uniwersytetu Gdańskiego. Niezależny ekspert z obszaru komunikacji, menedżer, specjalista z zakresu sprzedaży i marketingu, zarządzania, budowania zespołu. W latach 90-tych zawiązany z gdańskim Ośrodkiem Doradztwa i Doskonalenia Kadr, gdzie jako trener szkolił z zakresu motywacji oraz wpływu ludzkich postaw i zachowań na sytuację ekonomiczną firmy. W trakcie długoletniej kariery zawodowej pracował jako trener - szkoleniowiec oraz menedżer zarządzający. W organizacjach sprzedaży i marketingu przeszedł szczeble kariery zawodowej od Przedstawiciela Handlowego do Dyrektora Sprzedaży i Marketingu włącznie. W firmach międzynarodowych (m.in. Gilette Poland S.A., International Paper) i polskich (m.in. spółka giełdowa PPWK), odpowiedzialny był za tworzenie struktur sprzedażowych, budowanie strategii i planów sprzedażowych oraz ich realizację. W tym czasie prowadził szkolenia wewnętrzne, rozwijając umiejętności handlowe i menedżerskie swoich zespołów. Dominowały m.in. następujące tematy szkoleń: Techniki sprzedaży i negocjacji, Profesjonalna obsługa klienta. Obsługa „trudnego klienta”, Budowanie zespołu, Menedżer jako lider, Sztuka motywowania zespołów, Coaching menedżerski, Zarządzanie zespołem, Zarządzanie czasem, Zarządzanie w sytuacjach kryzysowych. W ciągu ostatnich lat swoją ofertę szkoleniową rozszerzył o zagadnienia z obszarów UMIEJĘTNOŚCI MIĘKKICH: Zachowań w sytuacjach stresowych oraz zarządzania stresem, Sztuki skutecznej komunikacji (wraz z rozwojem Asertywności i Empatii), Umiejętność rozwiązywania konfliktów, Umiejętność rozwiązywania sporów. Erystyka, Komunikacja w procesie zmiany, Prezentacji i autoprezentacji, Budowania i realizacji strategii własnego rozwoju, Rozwoju własnej kreatywności, inicjatywy i inwencji.


Patronat medialny:

RABAT 5% przy zgłoszeniu 2 lub więcej osób


Newsletter

Nowe informacje
na stronach prosto
na twoją skrzynk
ę

NEWSLETTER

SZKOLENIA
OTWARTE

Szkolenia dostępne
dla przedstawicieli różnych firm i regionów

szkolenia otwarte

SZKOLENIA
WEWNĘTRZNE

Szkolenia "szyte na
miare" pod indywidualne potrzeby klienta

szkolenia wewnętrzne