Termin: 26 - 27 października 2006 r.
Miejsce: Hotel Campanile, ul. Sowińskiego 48, KATOWICE
Cena: do 13.10.2006r. - 1490 zł, od 14.10.2006r. - 1690 zł
pobierz zgłoszenie
MATERIAŁ ARCHIWALNY
zobacz szkolenie:
LIDER-PRZYWÓDCA
– ZARZĄDZANIE SOBĄ I PODWŁADNYMI W TRUDNYCH SYTUACJACH
"Jako przywódca osiągniesz doskonałość wtedy,
gdy ludzie będą wszędzie podążać za Tobą,
choćby tylko z ciekawości”
(Colin Powell)
Wśród najważniejszych kwalifikacji pożądanych w zmieniającym się świecie są umiejętności przywódcze. Skuteczny Lider – Przywódca jest osobą, która scala zespół, wspiera wspólne działanie, motywuje, inspiruje oraz nadaje bieg wszelkim przedsięwzięciom. Celem szkolenia jest dostarczenie wiedzy i umiejętności budujących kompetencje przywódcze.
Główne zagadnienia szkolenia:
jak stać się skutecznym przywódcą?
jak wdrapać się i utrzymać na „górze przywództwa”?
określenie cech prawdziwego przywódcy
jak budować zespół wysokiej wydajności?
zjawisko „empowerment” – co to takiego?
znaczenie motywowania i inspirowania zespołu przez przywódcę
jak bronić się przed presją i manipulacją?
rozwijanie postawy sprzyjającej kreatywności
jak przeciwdziałać rutynie?
konstruktywne i twórcze rozwiązywanie problemów
ocena umiejętności przywódczych oraz rozwój obszarów do rozwoju
Szkolenie będzie miało charakter warsztatowy, prowadzone będzie aktywnymi metodami angażując wszystkich uczestników.
Metody pracy podczas szkolenia:
mini - wykłady
ćwiczenia praktyczne – grupowe i indywidualne
testy
kwestionariusze badawcze
symulacje
dyskusja z uczestnikami
prezentacje
PROGRAM RAMOWY
I DZIEŃ SZKOLENIA
1. Kiedy stajesz się liderem - przywódcą?
2. Jak się wdrapać i utrzymać na „górze przywództwa”?
3. Jak kierując zespołem być skutecznym przywódcą?
4. Przywódco motywuj i inspiruj swój zespół
II DZIEŃ SZKOLENIA
1. Jak komunikuje się przywódca?
2. Kontrolowanie stanów emocjonalnych
3. Kreatywne myślenie na usługach skutecznego przywódcy
4. Osobisty rozwój przywódcy
PROWADZĄCY
Niezależny ekspert, menedżer, specjalista z zakresu marketingu i sprzedaży, budowania zespołów i zarządzania. W trakcie dwudziestu lat pracy zawodowej w USA i w Polsce przeszedł różne szczeble kariery zawodowej od przedstawiciela handlowego do dyrektora sprzedaży i marketingu. Jako pracownik międzynarodowych koncernów takich jak Gillette, International-Paper, holenderska Kappa oraz dużych polskich firm m.in. PPWK S.A., był odpowiedzialny za tworzenie struktur sprzedaży, budowanie strategii i planów sprzedażowych oraz ich realizację. Przez cały czas prowadził szkolenia wewnętrzne, rozwijając umiejętności handlowe i menedżerskie swoich zespołów. Dominujące tematy szkoleń: Techniki negocjacji i sprzedaży, Profesjonalny Kontakt handlowy, Coaching, Zarządzanie zespołem, Zarządzanie czasem, Współpraca w grupie, Budowanie zespołu, Profesjonalne Biuro Obsługi Klienta oraz całe spektrum szkoleń dotyczących autoprezentacji i budowania strategii własnego rozwoju. Obecnie jest trenerem biznesu.
Patronat medialny:
RABAT 5% przy zgłoszeniu 2 lub więcej osób
|
|