trening prezentacji tematycznych
Termin: 28 - 29 maja 2007r.
Miejsce: Hotel BELWEDER, ul. Flory 2, Warszawa
Cena: do 14.05.2007r. - 1690 zł, od 15.05.2007r. - 1890
pobierz zgłoszenie

MATERIAŁ ARCHIWALNY

SZKOŁA MÓWCÓW
SESJA II

W jaki sposób prowadzić prezentacje i szkolenia, aby zdobyć zaufanie nawet najbardziej sceptycznie nastawionego do nas gremium?
Jak przygotować scenariusz efektywnej
i pełnej dynamiki prezentacji?
Jak dostosować techniki i media prezentacyjne
do potrzeb audytorium?

TRENING PREZENTACJI TEMATYCZNYCH to szkolenie o charakterze wybitnie warsztatowym. W trakcie zajęć podchodzimy innowacyjnie do kwestii doskonalenia umiejętności występowania publicznego i prowadzenia prezentacji na forum. Ćwiczenia praktyczne rejestrowane są za pomocą kamery, a nagrany materiał prezentowany jest na forum i szczegółowo omawiany przez trenera (wraz z wytyczeniem indywidualnych obszarów do rozwoju). W każdym z ćwiczeń biorą udział wszyscy uczestnicy szkolenia. Ze względu na warsztatowy charakter zajęcia odbywają się w kameralnej 12 – osobowej grupie uczestników.


"Dobre przemówienie powinno wyczerpać temat, a nie słuchaczy"

(Winston Churchill)

Korzyści dla uczestników II sesji Szkoły Mówców:
Uczestnicy warsztatów będą:
- przygotować prezentację tematyczną lub szkolenie odpowiadające potrzebom audytorium
- odpowiednio dobrać technikę i medium prezentacyjne do danej sytuacji
- wzmacniać siłę przekazu werbalnego elementami wizualnymi
- zachować równowagę pomiędzy treścią przekazywaną odbiorcom a formą prezentacji
- przygotowywać elementy wizualne wspomagające prezentację lub szkolenie zgodnie z najlepszymi praktykami kompozycji graficznej


PROGRAM RAMOWY

I DZIEŃ SZKOLENIA
1. Treść i forma, czyli jak przygotować dobry plan prezentacji tematycznej
Ćwiczenie: Autoprezentacja na forum
Ćwiczenie: Cztery kroki przygotowania prezentacji
2. Techniki i media prezentacyjne – czy prezentacja multimedialna sprawdza się w każdej sytuacji?
Ćwiczenie Dobór techniki wiodącej i wspomagającej do sytuacji prezentacyjnej
3. Mówca a prezentacja wzbogacona elementami wizualnymi, czyli jak skutecznie przedstawić informacje merytoryczne zachowując odpowiednie proporcje pomiędzy słowem i obrazem
Ćwiczenie z kamerą nr 1: Autoprezentacja rejestrowana na DVD
4. Zasady przygotowania elementów wizualnych wzbogacających przekaz prezentacji tematycznej (kompozycja, kolor, czcionka, ilustracje)
5. Słowo w prezentacjach tematycznych: tytuły, podtytuły i hasła a ważne zasady stylu języka prezentacji
Ćwiczenie: Elementy wizualne wspomagające przekaz werbalny prezentacji
Ćwiczenie z kamerą nr 2: Prezentacja za zadany temat


II DZIEŃ SZKOLENIA
1. Etapy przygotowania prezentacji wzbogaconej elementami wizualnymi
2. Jak przeprowadzić efektywne szkolenie i udaną prezentację o charakterze edukacyjnym
Ćwiczenie: Opracowanie planu szkolenia
Ćwiczenie z kamerą nr 3: Prezentacja edukacyjna

3.Układ sali prezentacyjnej oraz pakiety z materiałami dla uczestników
Ćwiczenie z kamerą nr 4: Prezentacja wzbogacona elementami wizualnymi
4. Zwiastuny sukcesu, czyli po czym poznać, że prezentacja zakończy się sukcesem


PROWADZĄCY
Trener, konsultant, wykładowca i praktyk komunikacji korporacyjnej oraz interpersonalnej. Autorka dwóch książek z zakresu prezentacji i wystąpień publicznych.

Absolwentka Wydziału Filologiczno – Historycznego oraz Ekonomicznego  Uniwersytetu Gdańskiego. Karierę zaczynała w Niemczech - jako współpracownik Agencji Public Relations Kommunikation w Bonn oraz Telewizji Deutsche Welle w Kolonii. W latach 1993-1998 koordynowała projekty z zakresu międzynarodowej współpracy gospodarczej. Od 1998 r. przygotowuje oraz wdraża autorskie strategie z zakresu komunikacji korporacyjnej, ze szczególnym uwzględnieniem działań typu Public Relations.

Realizuje projekty doradcze oraz szkoleniowe. Konsultant i trener pracujący na zlecenie trójmiejskich oraz stołecznych firm doradczych. Wykładowca akademicki – prowadzi między innymi zajęcia ze słuchaczami menedżerskich studiów podyplomowych oraz studium „Public Relations i Marketing Partnerski” w Wyższej Szkole Bankowej w Gdańsku.

Doświadczony trener, prowadzący zajęcia z tematów związanych z komunikacją korporacyjną (Public Relations, Media Relations, Internal Relations). Przygotowujem i realizuje autorskie programy szkoleniowe. Przeprowadziła szereg treningów i warsztatów dla kadry menedżerskiej, rzeczników prasowych oraz osób pełniących funkcje publiczne. Szkoliła między innymi: kadrę rektorską i dziekańską Uniwersytetu Gdańskiego, pracowników biura rzecznika prasowego oraz działu komunikacji korporacyjnej Elektrociepłowni Wybrzeże S.A., kadrę zarządzającą firmy C. Hartwig Gdynia S.A., menedżerów Commercial Union Polska oraz Danfoss LPM, przedstawicieli Regionalnej Izby Przemysłowo – Handlowej „Warmia i Mazury”, a także uczestników międzynarodowego projektu PLATO Polska (finansowanego przez Rząd Wspólnoty Flamandzkiej).

Autorka artykułów na temat komunikacji korporacyjnej opublikowanych w magazynach branżowych („Manager”, „Zarządzanie i Rozwój”). Napisała dwie książki wzbogacone szkoleniami w wersji audio na płytach CD, które wydało Wydawnictwo Poltext w ramach cyklu „Szkoła Treningu Personalnego”.


Patronat medialny szkolenia:


RABAT 5% przy zgłoszeniu 2 lub więcej osób

Newsletter

Nowe informacje
na stronach prosto
na twoją skrzynk
ę

NEWSLETTER

SZKOLENIA
OTWARTE

Szkolenia dostępne
dla przedstawicieli różnych firm i regionów

szkolenia otwarte

SZKOLENIA
WEWNĘTRZNE

Szkolenia "szyte na
miare" pod indywidualne potrzeby klienta

szkolenia wewnętrzne