Termin: 9 - 10 października 2006 r.
Miejsce: Hotel REYTAN, ul. Rejtana 6, Warszawa
Cena: do 25.09.2006r. - 1140 zł, od 26.09.2006r. - 1290 zł
pobierz zgłoszenie
MATERIAŁ ARCHIWALNY
Kreując wizerunek firm, korporacji i instytucji zapominamy czasami o obrazie reprezentujących je na forum menedżerów. Otoczenie biznesowe postrzega działające na rynku organizacje przez pryzmat osób, z którymi ma bezpośredni kontakt. Nie można więc mówić o pozytywnym wizerunku firmy bez odpowiednio reprezentujących ją charyzmatycznych menedżerów. Zapraszamy na szkolenie z technik Personality PR, które bazują na najlepszych praktykach Public Relations.
Korzyści dla uczestników szkolenia
Po szkoleniu jego uczestnicy będą:
godnie i umiejętnie reprezentować swoją firmę w otoczeniu biznesowym
świadomie kształtować wizerunek osobisty oraz wizerunek firmy
wzmacniać te elementy swojej osobowości, które są wyznacznikami charyzmatycznego menedżera
prowadzić ciekawe prezentacje i wystąpienia na forum
umiejętnie promować siebie oraz swoją firmę w mediach
nawiązywać nowe kontakty biznesowe, a także podtrzymywać dawne zgodnie z zasadami etykiety
PROGRAM RAMOWY
I DZIEŃ SZKOLENIA
1.Wizerunek osobisty menedżera a wizerunek korporacji
Ćwiczenia autoprezentacyjne
2. Menedżer występujący publicznie
Ćwiczenie „Wystąpienie publiczne” (rejestrowane kamerą i poddane analizie)
II DZIEŃ SZKOLENIA
1. Menedżer w relacjach z mediami
Ćwiczenie „Wywiad telewizyjny” (rejestrowane kamerą i poddane analizie)
2. Etykieta biznesu
Ćwiczenia praktyczne związane z zachowaniem się w określonych sytuacjach zawodowych
PROWADZĄCY
Trener, konsultant, wykładowca i praktyk komunikacji korporacyjnej oraz interpersonalnej. Karierę zaczynała w Niemczech - jako współpracownik Agencji Public Relations Kommunikation w Bonn oraz Telewizji Deutsche Welle w Kolonii. W latach 1993-1998 koordynowała projekty z zakresu międzynarodowej współpracy gospodarczej. Jako jedna z pierwszych osób w Polsce zastosowała techniki Public Relations w promocji inwestycji budowlanych. Od 1998 r. przygotowuje oraz wdraża autorskie strategie z zakresu komunikacji korporacyjnej. Autorka dwóch książek na temat wystąpień publicznych i sztuki prezentacji, wzbogaconych szkoleniami w wersji audio na płytach CD („Sztuka wystąpień, czyli jak mówić, by osiągnąć cel”, Warszawa 2003; „Sztuka prezentacji, czyli jak przemawiać obrazem”, Warszawa 2004). Przygotowuje i realizuje autorskie programy szkoleniowe, których wyznacznikiem są niebanalne ćwiczenia praktyczne i przystępna forma przekazu wiedzy. Doświadczony trener umiejętności osobistych. Przeprowadziła szereg treningów i warsztatów z zakresu prezentacji i wystąpień publicznych dla kadry zarządzającej wyższego i średniego szczebla, rzeczników prasowych, pracowników działów komunikacji korporacyjnej, menedżerów Public Relations oraz osób pełniących funkcje publiczne.
Patronat medialny:
RABAT 5% przy zgłoszeniu 2 lub więcej osób
|
|